Tagamaks teenuste nõuetele vastavust, kliendikesksust, kvaliteeti, tähtaegadest kinnipidamist, keskkonnasäästlikkust ja laiemas plaanis ettevõtte efektiivsust, oleme välja töötanud ja juurutanud rahvusvahelistele standarditele ISO 9001:2015 ja ISO 14001:2015 vastava kvaliteedi- ja keskkonnajuhtimissüsteemi.
Meie peamised kvaliteedialased põhimõtted on järgmised:
Tagada klientide ja muude huvipoolte nõuete ja vajadustega arvestamine ning nende kiire täitmine;
Tagada kvaliteet ja tähtaegsus ning muude kliendile antud lubaduste täitmine;
Tagada kõigis oma tegevustes õiguslike ja muude nõuete järgimine;
Arendada ettevõtte töötajate oskusi ja tõsta nende teadlikkust läbi koolitusprotsessi;
Pidevalt suurendada ettevõtte efektiivsust läbi kaasaegsete juhtimise ja planeerimise meetodite kasutamise;
Järgida oma tegevuses keskkonda hoidvaid põhimõtteid ning pakkuda klientidele keskkonnasäästlikke lahendusi;
rakendada meetmeid keskkonnakaitseks, vältida keskkonna saastamist ja soodustada parima võimaliku tehnoloogia ja keskkonnasõbralike materjalide kasutamist, teavitades neist oma kliente; tarbida ressursse säästlikult;
tarbida ressursse säästlikult;
Tagada kvaliteedi- ja keskkonnajuhtimissüsteemi toimivus vastavalt standardite ISO 9001:2015 ja ISO 14001:2015 nõuetele ning juhtimissüsteemi ja asjakohaste protsesside pidev parendamine.
Kvaliteedi- ja keskkonnajuhtimissüsteemi toimimise üle teostab regulaarset järelevalvet Bureau Veritas, kes on meie partneriks juba 2006. aastast.
Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega.